25 czerwca

Mój codzienny makijaż kosmetykami z drogerii – Wegański & Cruelty free

Mój codzienny makijaż kosmetykami z drogerii – Wegański & Cruelty free


 Gdybym miała opisać mój codzienny makijaż trzema słowami były by to: naturalny, stonowany i szybki w wykonaniu. W dzisiejszym poście pokażę Wam kosmetyki jakie stosuje do wykonania dziennego makijażu. Wszystkie produkty, które używam na co dzień są wegańskie i nietestowane na zwierzętach. Z łatwością znajdziecie je w drogeriach takich jak Rossmann czy Drogeria Natura.
 
Krem do twarzy Make Me Bio Receptura 172
Mój codzienny makijaż zaczynam od nawilżenia cery. Ostatnio używam naturalnego kremu z Make Me Bio Receptura 172. Ten krem szybko się wchłania i dobrze nawilża moją suchą cerę. Jeżeli jest słoneczny dzień i mam zamiar spędzić dużo czasu poza domem używam też kremu z filtrem SPF.
 
Mój codzienny makijaż kosmetykami z drogerii – Wegański & Cruelty free
Na co dzień nie używam płynnego podkładu. Zazwyczaj wystarcza mi korektor, a jeżeli potrzebuję większego krycia używam pudru mineralnego. Korektor, który używam to Catrice, One Drop Coverage (TU możecie znaleźć jego recenzję) mieszam go z rozjaśniaczem z Kobo, ponieważ korektor dosyć mocno oksyduje.  Nakładam go pod oczy i na policzki (niestety mam na nich rozszerzone naczynka). Do nałożenia korektora używam gąbeczki. Na zdjęciu możecie zobaczyć gąbeczkę z Rossmanna For Your Beauty. Ta w marmurowy wzór nie jest najgorsza, ale moją ulubioną jest różowa.
 
Catrice, One Drop Coverage
AA Wings of Color Puder Mineralny


Następnie utrwalam korektor pudrem. Do tego zadania używam pudru mineralnego AA Wings of Color ( TU znajdziecie jego recenzję). Do utrwalenia korektora używam malej ilości pudru i pędzla Sunshade Elements o numerze F230. A jeżeli potrzebuję więcej krycia nakładam puder jako podkład mineralny pędzlem kabuki.

Mój codzienny makijaż kosmetykami z drogerii – Wegański & Cruelty free


Kolejnym krokiem jest nałożenie bronzera. Zazwyczaj ocieplam nim cerę i używam go także jako cienia do oczu. Ostatnio polubiłam Bronzer z Kobo w odcieniu 308 Sahara Sand. Ten puder brązujący ma neutralny odcień, który może także posłużyć do konturowania. Do jego aplikacji używam pędzla E.L.F. Selfie Ready Powder Brush.

Mój codzienny makijaż kosmetykami z drogerii – Wegański & Cruelty free


Do rozświetlenia cery używam rozświetlacza od W7 Glowcomotion. Nakładam go pędzlem Sense & Body Girls Best Friend do cieni na kości policzkowe. A na środek powieki, łuk brwiowy i kącik oka mniejszym pędzlem lub palcami.
Rozświetlacz W7 Glowcomotion


Mój codzienny makijaż kosmetykami z drogerii – Wegański & Cruelty free


Ostatnim krokiem w makijażu oczu jest maskara. Bardzo lubię kiedy moje rzęsy są podkreślone, ale nie przesadnie pogrubione. Jeszcze nie znalazłam ulubionego tuszu do rzęs, ale ostatnio używam Essence, Get BIG Lashes, Volume Curl Mascara. Ta mascara jest całkiem dobra, ale ma bardzo dużą szczoteczkę i łatwo się nią pobrudzić. 
 
Essence, Get BIG Lashes, Volume Curl Mascara

Mój codzienny makijaż kosmetykami z drogerii – Wegański & Cruelty free


Kiedy mam pomalowane oczy i twarz przechodzę do brwi. Zazwyczaj nakładam na nie żel do brwi, a czasem wypełniam je kredką. Żel którego ostatnio używam to Sante - Tusz do brwi w odcieniu 01 Blonde. Niestety tego żelu nie dostaniecie w stacjonarnej drogerii, ale jest łatwo dostępny online i kosztuje niecałe 20 zł.  Jeżeli szukacie dobrego żelu z drogerii stacjonarnej mogę Wam polecić Essence Make Me Brow.
 
Essence 06 barely there!
Ostatnim krokiem w moim codziennym makijaży jest pomalowanie ust szminką lub błyszczykiem. Moją ulubioną szminką jest Essence 06 barely there! Ten odcień wygląda bardzo naturalne, ale ożywia twarz. :) Często też używam malinowego olejku do ust z Alterry.

Mój codzienny makijaż kosmetykami z drogerii – Wegański & Cruelty free


Uważam, że makijaż powinien podkreślać nasze atuty i w takim makijażu czuję się najlepiej. A jak wygląda Wasz codzienny makijaż? :)


Xoxo,
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger