26 czerwca

Dobry żel na naczynka i cienie pod oczami - FlosLek Laboratorium Naczynka Pro żel maseczka

Dobry żel na naczynka i cienie pod oczami - FlosLek Laboratorium Naczynka Pro żel maseczka


 Firmę Floslek poznałam dzięki mojej Mamie, która od dłuższego czasu używa żelu z arniki tej marki. Zachwycona działaniem żelu chciałam przetestować kosmetyki z serii na naczynka, które nie tylko zawierają ekstrakt z arniki, a także ekstrakt z kasztanowca. Oba te składniki są znane z łagodzących i rozjaśniających czerwoną skórę zdolności. Kosmetyki FlosLek nie są testowane na zwierzętach, spora ich ilość ma wegańskie składy, a od jakiegoś czasu niektóre z nich mają certyfikat Viva!.

Dobry żel na naczynka i cienie pod oczami - FlosLek Laboratorium Naczynka Pro żel maseczka


Co mówi producent:

 Preparat do pielęgnacji każdego rodzaju cery z rozszerzonymi naczynkami krwionośnymi, również wrażliwej, skłonnej do zaczerwienień spowodowanych czynnikami zewnętrznymi (wiatr, temperatura) i wewnętrznymi (stres, emocje itp.).
Aktywne ekstrakty z kasztanowca, arniki górskiej i fiołka trójbarwnego korzystnie wpływają na skórę naczynkową. Zmniejszają zaczerwienienie skóry, łagodzą, rozjaśniają oraz wyrównują jej koloryt. Prowitamina B5 (1%) nawilża i wygładza skórę, przyspiesza proces regeneracji naskórka.

Skład:

Aqua, Propylene Glycol, Panthenol, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Arnica Montana Flower Extract, Arnica Chamissonis Flower Extract, Viola Tricolor Extract, Carbomer, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Dobry żel na naczynka i cienie pod oczami - FlosLek Laboratorium Naczynka Pro żel maseczka


Moja opinia:

 Moja cera nie ma bardzo dużych problemów z rozszerzonymi naczynkami, ale jest dosyć cienka i są na niej widoczne żyłki i cienie pod oczami. Zazwyczaj mam także lekko czerwone policzki.

 Nie jestem pewna czemu producent nazwał ten żel maseczką. Jest to produkt o typowej konsystencji dla żelu aloesowego, która szybko się wchłania. Nie zmywa się go z twarzy jak typową maseczkę i nie używa się go kilka razy w tygodniu, a codziennie jak typowy produkt do pielęgnacji cery.

Producent zaleca używać żelu rano i wieczorem, ja używam żelu tylko wieczorem i nakładam na niego mocno nawilżający krem do twarzy i pod oczy. Niestety żel nieco wysusza skórę i nie mogę go nakładać dwa razy dziennie.

 Pomimo tego, ze nie używam żelu dwa razy dziennie już po ponad tygodniu zauważałam efekty jego stosowania. Moje naczynka zbladły, a im dłużej używałam żel moje cienie pod oczami były mniej widoczne.  Żel po nałożeniu chłodzi skórę, ale nie podrażnia i nie zapycha jej. Wchłania się bardzo szybko i od razu można nakładać na niego krem.
Żel ma 50ml i jest wydajny, ale nie nakładam go na całą twarz, tylko na policzki i pod oczy.

 Tubka w której jest maseczka ma prostą szatę graficzną i łatwo się z niej wydobywa produkt. Trochę denerwuje mnie jej zakończenie, które jest wklęśnięte. Wolałabym gdyby było zakończone „dziubkiem”, wtedy łatwiej byłoby wydobyć małą ilość produktu.

Cena za żel to 12 zł za 50 ml.


 Myślę, że ten żel jest warty uwagi. Może nie spowoduje zniknięcia popękanych naczynek, ale rozjaśnia zaczerwienioną cerę i koi ją, a jego cena zachęca do zakupu. 😊

Xoxo,
Dorota

4 komentarze:

Copyright © Vege Time , Blogger