20 czerwca

Ekologiczny podkład - Flow Mineral Powder Foundation

Ekologiczny podkład - Flow Mineral Powder Foundation 


 Flow Cosmetics to fińska firma, która produkuje naturalne, ekologiczne kosmetyki. Mają w swojej ofercie kosmetyki do pielęgnacji oraz kosmetyki mineralne do makijażu. Dzisiaj opowiem Wam o produktach z tej drugiej kategorii, a dokładniej o mineralnym podkładzie - Flow Mineral Powder Foundation.
Ekologiczny podkład - Flow Mineral Powder Foundation 


SKŁAD:


 Podkład mineralny od Flow nie zawiera talku, konserwantów, olejów oraz mikroplastiku.
Podkład zawiera SPF 15, więc jest fajną opcją na lato.
Jest wegański i ma certyfikat Ecocert.

Ma bardzo prosty skład: 

INCI: Mica, Zinc Oxide (CI77947), Titanium Dioxide (CI77891), Iron Oxides; CI77492, CI77491, CI77499

OPAKOWANIE:

 Podkład jest w małym, poręcznym słoiczku z przekręcanym sitkiem. Opakowanie jest wytrzymałe i podkład się z niego nie wysypuje, nawet kiedy jest w torebce.

 
 Flow Cosmetics bardzo dba o ekologię i większość kosmetyków sprzedaje w szkle i papierze. Z kolei plastikowe słoiczki nadają się do recyklingu.
Ekologiczny podkład - Flow Mineral Powder Foundation 


MOJA OPINIA:

 Podkład mineralny ma całkiem dobre krycie, które można budować. Producent zapewnia, że przy jednej warstwie uzyskamy lekkie krycie, a przy 2-3 warstwach mocniejsze krycie, z czym w pełni się zgadzam. Ja zazwyczaj nakładam 2 warstwy podkładu i wygląda bardzo naturalnie.


Podkład zapewnia zdrowy, naturalny wygląd cery. A przy codziennym używaniu nie wysusza i nie podrażnia jej. Utrzymuje się na skórze cały dzień i wygląda bardzo dobrze. Nie wchodzi w suche skórki i nie ściera się. 

Flow Mineral Powder Foundation  - Porcelain



Ja kupiłam mój podkład w odcieniu Porcelain, który wydawał mi się bardzo jasny, ale żałuję, że nie wzięłam najjaśniejszego odcienia baby Face. Porcelain jest jasny, ale niestety dla mnie nadaje się, kiedy trochę się opalę. Flow ma w swojej gamie 8 odcieni podkładu.


Podkład jest bardzo wydajny. Opakowanie ma 8g i myślę, że przy codziennym używaniu spokojnie wystarczy na ponad pół roku. Ja używam mojego podkładu od kilku miesięcy i nadal mam ok. pół opakowania.

Podkład kosztuje 19,90 € za 8 g.

Myślę, że warto zwrócić uwagę na ten podkład, zwłaszcza jeżeli szukacie czegoś bardzo jasnego (ocień Baby Face jest prawie biały).

Chociaż jeżeli nie zależy Wam na certyfikacie Ecocert i bardzo jasnym odcieniu, albo chcecie kupić podkład mineralny pierwszy raz polecam przyjrzeć się podkładowi z AA Wings Of Color (TU możecie znaleźć jego recenzję). Jest to bardzo fajny podkład mineralny w dobrej cenie, który możecie dostać w Rossmannie. Niestety ma bardzo mały wybór odcieni, dostępne są tylko 3 kolory, a najjaśniejszy jest troszkę jaśniejszy od Flow Porcelain.


Xoxo,
Dorota

3 komentarze:

  1. I jaka jest Twoja opinia po dłuższym stosowaniu? Polecasz zakup? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to dobry podkład. Moja mama też go polubiła i ma teraz swoje opakowanie. :)

      Usuń
  2. Dzięki za wpis, z przyjemnością sprawdzę ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Vege Time , Blogger