11 października

Wegańskie Farbowanie - Biokap Nutricolor 7.3 złoty blond

wegańska farba do włosów
Biokap Nutricolor 7.3 złoty blond


  Kiedy farbuję włosy staram się wybierać farby z delikatnym, naturalnym składem. 
 Tym razem zdecydowałam się na farbę Biokap Nutricolor, która nie zawiera amoniaku, rezorcyny, parabenów, niklu, alkoholu, kobaltu, hydrochinonu, silikonów oraz sodu. 
A w jej składzie znajduje się aż 92% naturalnych składników.  
 Biokap nie testuje swoich produktów na zwierzętach i wszystkie kosmetyki z tej firmy sa wegańskie. 
Farba jest też łatwo dostępna, znajdziemy ją bez problemu w aptekach i w internecie, kosztuje 35 zł. 

Opis producenta: 


Naturalna formuła 22 kolorów 
Czy wiesz, że słowo „nutri” oznacza wzmacniać, podtrzymywać. I takie są właśnie farby Nutricolor – pełne żywych i trwałych kolorów, którymi długo będziesz się cieszyć. To specjalna roślinna formuła, która zapewnia bezpieczne farbowanie i 100% pokrycie siwych włosów. Wybierz jeden z 22 odcieni Nutricolor i żyj kolorowo. 
Siła natury 
Aktywne wyciągi roślinne stanowią ponad 90% składu farb Nutricolor. W składzie farb Biokap odnajdziemy bogactwo protein – sojowych, pszennych, owsianych, ryżowych, dzięki temu włosy są zawsze doskonale odżywione i nawilżone. Farby Biokap zawierają także opatentowany kompleks Lactosafe wyodrębniony z kwasów owocowych: kwas mleczny z trzciny cukrowej, kwas cytrynowy z owoców cytrusowych, kwas winowy z winogron, kwas jabłkowy z porzeczek. Ale to nie wszystko – w składzie znajduje się także wyciąg z wierzby, który stanowi naturalny filtr UV. A dla pełnego bezpieczeństwa w składzie Nutricolor znajdziemy olejek arganowy, który działa przeciwzapalnie i łagodzi objawy alergii. To kompleksowe połącznie zamknięte w unikalnej formule TRICOREPAIR – białko ryżowe, wyciąg z wierzby i lipofilowe kwasy owocowe. 
naturalna farba do włosów
Biokap Nutricolor 7.3 złoty blond

Moja opinia: 


 Opakowanie farby jest utrzymane w kolorystyce kojarzącej się z naturą. W pudełku znajdziemy tubkę z kremem koloryzującym, butelkę z emulsją, odżywkę w szamponie, krem ochronny na skórę wokół włosów, rękawiczki zawinięte w instrukcje oraz pelerynę ochronną na ramiona. 
Muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie spotkałam się z farbą, która zawierałaby pelerynę ochronną oraz krem ochronny, ale była to bardzo miła i praktyczna niespodzianka. 
 Farba po zmieszaniu ma delikatny, niedrażniący zapach i dosyć gęstą konsystencję przez co bardzo łatwo się ją nakłada. 
Produkt nałożyłam najpierw na odrosty, później na końcówki i zmyłam ją po 35 minutach. 
Na moje krótkie, dość gęste włosy zużyłam prawie całe opakowanie farby. 
Farba ma na prawdę bardzo delikatny skład i nie podrażniła mojej skóry, a dzięki dołączonemu kremowi nie zabarwiła jej. 
Przy spłukiwaniu koloru włosy nie były splątane, a po nałożeniu szamponu i wysuszeniu były bardzo miłe w dotyku i lśniące. 
wegańska farba efekty
Biokap Nutricolor 7.3 złoty blond

 A teraz przejdźmy do najważniejszego- efektu! 
Farba lekko przyciemniła moje włosy i dokładnie o to mi chodziło. 
Wybrałam odcień o ton ciemniejszy od moich końcówek i o ton jaśniejszy od mich odrostów. 
Farba ładnie wyrównała kolor włosów i wygląda bardzo naturalnie. 
wegańska naturalna farba do włosów efekty
Biokap Nutricolor 7.3 złoty blond w słońcu

W słońcu pięknie widać złote refleksy, a w zwykłym świetle włosy mają lekką złotą poświatę. 
Na pewno użyję tą farbę kolejny raz!  

Xoxo, 
Dorota 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger