12 maja

WEGAŃSKIE FARBOWANIE –Garnier Color Naturals Farba do włosów nr 10


Garnier Color Naturals wegańska Farba do włosów nr 10

Wraz z wiosną przyszedł czas na zmiany! Ostatnio rozjaśniłam końcówki, a pomogła mi w tym farba Color Naturals od Garnier. Farba ma wegański skład, a Garnier jest wolny od okrucieństwa i ma certyfikat Cruelty Free. Jeżeli chcecie zobaczyć efekty zapraszam do dalszej części posta!

Garnier Color Naturals wegańska Farba do włosów nr 10


Opis producenta:

Garnier Color Naturals ma w swojej ofercie farbę do włosów w odcieniu 10 Bardzo bardzo jasny blond. Ciepła barwa bez żółtych prześwitów zachwyca swoim lustrzanym blaskiem. A wszystko dzięki nowoczesnej formule, w której eksperci połączyli wyselekcjonowane oleje kwiatowe i masę perłową.


• Farba wnika w głąb włosa.

• Zauważalnie poprawiona jakość włosów.

• Włosy są miękkie i pełne blasku.

• Optymalny komfort skóry głowy.

• Włosy wyglądają zdrowo i są pełne blasku.

• Kremowa konsystencja ułatwiająca nakładanie farby.


Łatwa koloryzacja dzięki kremowej, niespływającej z włosów konsystencji i miły zapach pobudzający zmysły to nic w porównaniu z efektem, gdy włosy są gładkie w dotyku, miękkie i pokryte idealnym blondem.


Garnier Color Naturals wegańska Farba do włosów nr 10
Efekt:

• Lustrzany blask.

• Miękkie i miłe w dotyku włosy.

• Długotrwały i niezwykle intensywny kolor.

• Gładkie i sprężyste włosy.

• Całkowite pokrycie wszystkich siwych włosów.


Garnier Color Naturals wegańska Farba do włosów nr 10

Moja opinia:

 Farba jest łatwo dostępna i niedroga. Kosztuje ok. 10 zł. W pudełku znajdziemy tubkę z kremem koloryzującym, butelkę z emulsją, odżywkę, rękawiczki oraz instrukcje. 

Farbę nakładałam pędzelkiem, starając się najwięcej produktu nanosić na same końce, aby uzyskać naturalny efekt rozjaśnionych końcówek. Farba miała kremową konsystencję, a farbowanie nie zajęło mi dużo czasu. Na farbowanie samych końcówek zużyłam połowę opakowania. Jedynym minusem podczas aplikacji farby był jej mocny dość nieprzyjemny zapach.



Garnier Color Naturals wegańska Farba do włosów nr 10 efekt przed  i po

Efekt:

Po 20 minutach zmyłam farbę i nałożyłam odżywkę dodaną do opakowania. Farba szybko się wypłukała, a odżywką dobrze wygładziła włosy. Końcówki po wysuszeniu były gładkie i miłe w dotyku oraz jaśniejsze o 2-3 tony! Bardzo podoba mi się ten efekt i muszę przyznać, że nie spodziewałam się takich dobrych efektów! W zeszłym roku próbowałam rozjaśnić włosy naturalnym rozjaśniaczem i ich kolor w ogóle się nie zmienił, a Garnier nie dość, że dał sobie radę, to nie zmienił mojego odcienia włosów. Jak widzicie na zdjęciach, włosy są naturalnie jaśniejsze i właśnie o taki efekt bardzo mi się podoba. :)


A Wy macie w planach jakieś wiosenne zmiany w wyglądzie? :) 


Xoxo, 

Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger