17 stycznia

Wegańskie kosmetyki, które warto wypróbować - moi ulubieńcy i odkrycia 2021



Dzisiaj przedstawię Wam moje pielęgnacyjne odkrycia 2021 roku!

Są to produkty, których z powodzeniem używam od kilku miesięcy. Znajdziecie tu bestsellerowy szampon w kostce, wspaniałą odżywkę do włosów i niedrogi odżywczy krem pod oczy. Zapraszam!



Szampon w kostce 4szapki

4 Szpaki Szampon w kostce

4 Szpaki w ubiegłym roku wydało 2 nowe wersje szamponu w kostce, ale moim faworytem zdecydowanie jest szampon uniwersalny. To najlepszy szampon w kostce, jaki kiedykolwiek miałam, a przetestowałam ich całkiem sporo.  Żaden szampon w kostce tak dobrze nie oczyszcza skóry głowy co ten. Kostka dobrze się pieni, jest wydajna i bardzo ładnie pachnie. Tu możecie znaleźć jej recenzję. 


yope odzywka naturalna

Yope Naturalna odżywka do włosów


Nie wiem czemu nigdy wcześniej nie skusiłam się na odżywkę do włosów z Yope. Te odżywki są świetne! Przepięknie wygładzają włosy, dociążają je i wspaniale pachną. Włosy po ich użyciu są miękkie, miłe w dotyku i wyraźnie nawilżone. 


the body hsop woda toaletowa moringa mango white musk

Wody Toaletowe The Body Shop


Mgiełki z The Body Shop to moje ulubione zapachy od lat. To jedne z niewielu perfum / wód toaletowych, po których nie mam migreny. W Body Shop jest wielki wybór zapachów, a te, które najbardziej mi odpowiadają, to Moringa, White Musk i Mango. Każdy z nich jest świeży, nie za słodki i idealny na dzień. Niestety nie utrzymują się na skórze bardzo długo, ale mogę je spokojnie nosić bez obawy o ból głowy. :)


bielenda eco nature

Bielenda seria Eco Nature


Jeżeli lubicie zapach mango tak jak ja, to nie możecie przejść obojętnie obok balsamu lub masła do ciała z Bielenda Eco Nature. Oba kosmetyki mają bajeczny, świeży zapach z nutą mango. Balsam oczywiście różni się od masła konsystencją, ale oba kosmetyki dobrze nawilżają skórę i szybko się wchłaniają, nie pozostawiając lepkiej warstwy.


feel free krem pod oczy

Feel Free krem pod oczy z witaminą c i kwasem hialuronowym 


Krem pod oczy Feel Free pokazywałam Wam w tym poście o pielęgnacji twarzy.

Ten krem dobrze nawilża okolice oczu, szybko się wchłania i ładnie wygląda na nim makijaż. Jego skład jest naturalny, a szklane opakowanie ma aż 30 ml, przez co jest bardzo wydajny. 


fluff balsam do demakijażu


FLUFF Superfood balsam do demakijażu


Bardzo polubiłam się z balsamem do demakijażu od Fluff. Balsam dobrze zmywa makijaż, pięknie pachnie i jest niedrogi. Czytałam kilka opinii o tym, że szczypie w oczy, jednak mi nic takiego nie się przytrafiło.


glov moon pads


Glov Moon Pads Płatki do demakijażu


Płatki do demakijażu od Glov są super mięciutkie i świetnie nadają się zamiast wacików! Nie podrażniają oczu, dzięki czemu nadają się do demakijażu jak i zmywania maseczek, czy nakładania toniku. 


kneipp balsam do ust

Kneipp balsam do ust aloes i mięta


Balsam do ust Kneipp świetnie nawilża i odżywia usta. Pomadka działa łagodząco i likwiduje uczucie spierzchnięcia ust. Ma piękny świeży zapach i bardzo ciekawe, ekologiczne opakowanie. 


Jak wyglądają Wasi ulubieńcy i odkrycia 2021?


Xoxo,

Dorota


2 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki naturalne i wegańskie i na pewno sięgnę po kilka Twoich propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymienione przez Ciebie kosmetyki są rzeczywiście naprawdę bardzo dobre...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Vege Time , Blogger