20 stycznia

Projekt denko Wegańskie kosmetyki #5

Zapraszam Was na mini recenzje kosmetyków, które zużyłam przez ostatnie miesiące. Znajdziecie tu dobre odżywki do włosów, naturalne kremy i kilka produktów do makijażu.

Projekt denko Wegańskie kosmetyki #5

Isana plasterki przeciw wypryskom

Te małe plasterki pomagają szybciej się goić wypryskom. Naklejone na całą noc niwelują zwiększanie się krostek. Plasterki nie podrażają i nie wysuszają skóry, a w dodatku są niedrogie.

Vianek Przeciwzmarszczkowy krem do Twarzy na dzień do cery suchej

To świetny krem dla suchej skóry! Dobrze nawilża i odżywia skórę. Nie roluje się i szybko się wchłania, dzięki czemu nadaje się pod makijaż. Ma bardzo ładny zapach.

Vianek Przeciwzmarszczkowy krem do Twarzy na dzień do cery tłustej

Ten krem ma bardzo podobne działanie do poprzednika. Jedyną różnicą pomiędzy nimi, jest wykończenie - krem do cery tłustej pozostawia matową cerę.

Vianek Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy

 To dobrze nawilżający naturalny krem pod oczy. Ma kremową konsystencję, która szybko się wchłania. Myślę, że kiedyś kupie jego pełnowymiarowe opakowanie.

Vianek Wzmacniający krem do twarzy na dzień

 To fajny krem dla osób z naczynkową cerą, w kierunku normalnej lub tłustej. Ma lekką konsystencję i szybko się wchłania. Jest zabarwiony na zielono, dzięki czemu niweluje trochę kolor naczynek. Niestety nie nadaje się dla mojej suchej skór. Nawet w połączeniu z serum daje zbyt małe nawilżenie.

Vianek Wzmacniający krem do twarzy na noc

Wzmacniający krem na noc jest zupełnie inny od kremu na dzień. Ma gęstą konsystencję, która dłużej się wchłania i o wiele mocniej odżywia i nawilża cerę. Gdyby szybciej się wchłaniał, z chęcią kupiłabym duże opakowanie.

Biolaven krem pod oczy

 To bardzo fajny, lekki krem pod oczy. Dobrze nawilża skórę pod oczami, szybko się wchłania i świetnie współgra z korektorami. Chętnie kupie go kiedy skończy mi się obecny krem pod oczy.

Biolaven Krem do twarzy na dzień

Niestety ten krem nie zalicza się do grona moich ulubionych. Dla mnie ma zbyt ciężką konsystencję i bardzo długo się wchłania.

Biolaven Krem do twarzy na noc

 Krem na noc również długo się wchłania, ale lepiej nawilża i odżywia skórę.

Duetus Krem do twarzy na dzień

Ten krem fantastycznie matuje cerę, przy czym jej nie wysusza. Jego jedyną wadą jest specyficzny ziołowy zapach.

Duetus Krem do twarzy na noc

Krem na noc od Duetus świetnie sobie radzi z niedoskonałościami, dzięki zawartej w nim siarce szybko się goją. W duecie z kremem na dzień reguluje wydzielanie serum. Niestety jego zapach jest bardzo mocy i łatwo w nim wyczuć siarkę.

Sylveco Łagodzący krem pod oczy

Łagodzący krem pod oczy bardzo fajnie sprawdzi się latem. Ma lekką konsystencję, która szybko się wchłania. Krem dobrze nawilża skórę i nie uczula jej.

Sylveco Dla dzieci, Krem pielęgnujący do twarzy i ciała

To fajny wielofunkcyjny krem. W odróżnieniu od typowych kremów dla dzieci nie jest tłusty i szybko się wchłania. Ma delikatny skład i nie podrażnia skóry.

Aloesove Nawilżający krem do twarzy na dzień

 To nawilżający krem o lekkiej konsystencji, która szybko się wchłania. Mojej suchej skórze zimą daje niewystarczające nawilżenie, może przetestuje go jeszcze latem.

Drunk Elephant Beste™ No. 9 Jelly Cleanser

 Jelly cleanser to delikatny żel do twarzy. Żel dobrze oczyszcza twarz i nie podrażnia skóry. Jednak dużo produktów o podobnym działaniu można kupić w niższej cenie.

Drunk Elephant Protini Polypeptide Creme

To żelowy krem do twarzy z dobrym składem. Szybko się wchłania i dobrze nawilża cerę. Jednak nie kupie jego większego opakowania, ponieważ nie podoba mi się podejście firmy do klienta, o którym przeczytałam wiele negatywnych artykułów.



Sylveco Lekki krem brzozowy

To fajny lekki krem na dzień. Idealnie dogaduje się z serum i produktami do makijażu. Dzięki lekkiej konsystencji nie wyczuwam go na cerze.

Milk Makeup Watermelon Brightening Serum

Serum jest bardzo przyjemne w użytku, łatwo się rozprowadza i mimo tego, że jest w sztyfcie, nie ciągnie skóry. Ładnie rozjaśnia i wygładza cerę. Świetnie sprawdzało się latem, kiedy skóra nie lubi być obciążona.

Babydream Szampon dla dzieci

 To szampon z delikatnym składem, który używam na przemian z szamponem w kostce. Szampon dobrze się pieni, nie podrażnia skóry i ma ładny delikatny zapach. Włosy po jego użyciu są czyste i nie plączą się podczas mycia.

Joanna Naturia, Szampon z pokrzywą i zieloną herbatą

 Ten szampon pojawił się już w denku. Używam go do oczyszczania skóry głowy, raz w tygodniu. Szampon ma mocny skład, ale nie wysusza skóry. Dobrze oczyszcza skórę i daje poczucie świeżości.

Zielnik Odżywka w kostce do włosów słabych i wypadających

Ta kostka nie sprawdziła się zbytnio jako odżywka, ale szynko znaleźliśmy dla niej inne zastosowanie. Odżywka miała wysoko w składzie detergent, przez co używaliśmy jej jako szamponu. TU możecie przeczytać jej recenzję.

Joanna Vegan Szampon nawilżający z aloesem

 To delikatny szampon, którego używałam do mycia włosów na co dzień. Pomimo delikatnego składu dobrze się pienił i świetnie domywał skórę głowy.

Biovax Naturalne Oleje Intensywnie regenerujący szampon

Ten szampon ma delikatny skład i niestety nie pieni się najlepiej, przez co nie jest wydajny. Dobrze oczyszcza skórę głowy i nie wysusza włosów. Pomimo delikatnego składu, uczulił moją mamę.

Naturalne Odżywki Yope

O tych odżywkach wspominałam w poście z odkryciami 2021. Bardzo cieszę się, że je kupiłam i z wielką chęcią będę po nie sięgać. Włosy po użyciu odżywek są gładkie, miękkie i dociążone.

Odżywki Ziaja

 O morskiej odżywce pisałam kiedyś w TYM poście. Dalej ja bardzo lubię, dobrze nawilża włosy. Po jej użyciu są miękkie i miłe w dotyku. Z kolei ananasowa odżywka była dla mnie nowością. Jest gęstsza niż morska odżywka, ale pozostawia podobny efekt. Niestety obie odżywki dosyć szybko się kończą.

Maska aloesowa Be Beauty

 Uwielbiam aloesowe kosmetyki, więc jak zobaczyłam tę maskę w biedronce, od razu się na nią skusiłam. Maska ma humakentowy, nawilżający skład. Często używałam jej jako odżywki i w tej roli najlepiej mi się sprawdzała. Sama w sobie użyta jako maska za mało dociążała moje włosy.

Floslek żelove peony

 Żelove to bardzo fany multifunkcyjny kosmetyk o konsystencji gęstego żelu. Ten produkt możemy używać jako krem, serum lub maseczkę. Moim ulubionym sposobem jest nakładanie żelu pod krem, dzięki czemu daje mojej skórze ekstra dawkę nawilżenia.

Floslek mistLOVE Refreshing Mist

MistLOVE to odświeżająca, nawilżająca mgiełka do twarzy. Używałam jej zamiast toniku lub w ciągu dnia do odświeżania skóry. Mgiełka ma bardzo dobry atomizer, który się nie zacina i nie psika kropelkami. Ładnie nawilża cerę i ma dobry skład, chętnie jeszcze po nią sięgnę.

Bielenda Eco Nature masło do ciała

To masło ma przepiękny zapach! To właśnie dzięki tej próbce kupiłam krem do ciała z tej serii, o którym wspominałam w ostatnich ulubieńcach. Masło szybko się wchłania i zostawia na skórze piękny zapach mango na wiele godzin.

Eveline Rich Coconut

Rich coconut to odżywczy krem, który idealnie sprawdzi się dla osób z bardzo suchą cerą. Ma wartościowy skład i piękny kokosowy zapach. Nałożony grubszą warstwą koi skórę i zmiękcza wszystkie suche skórki. Myślę, że to lepszy krem na noc, ponieważ dosyć długo się wchłania.

Faceboom Superstar krem rozświetlający

Superstar to typowo rozświetlający krem o perłowym wykończeniu. Ma nieco gęstszą konsystencję niż krem nawilżający z Faceboom i nieco dłużej się wchłania. Krem dobrze nawilża cerę i ma słodki jagodowy zapach. Kupiłam jego pełno wymiarowe opakowanie.

The Body Shop Woda Toaletowa Moringa

 To mój ulubiony zapach od lat! Wspominałam o nim ostatnio w ulubieńcach. To idealny świeży zapach, na co dzień. Mam już dwa opakowania w zapasach. :)


Znacie te produkty? Lubcie?


Xoxo, Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger