24 kwietnia

Wegański krem do twarzy dla mężczyzn - Bielenda Extra Energy


Wegański krem do twarzy dla mężczyzn - Bielenda Extra Energy 

Dziś chciałbym podzielić się z Wami moją opinią na temat kremu firmy Bielenda, z serii Extra Energy. Postanowiłem o nim napisać, ponieważ jestem pozytywnie zaskoczony jego działaniem. : ) 
Wegański krem do twarzy dla mężczyzn - Bielenda Extra Energy 

Bielenda posiada bogaty asortyment dostosowany do męskiej skóry. Cała seria Only For Man dzięki odpowiednim formułą jest świetnym programem pielęgnacyjnym dla mężczyzn bez względu na wiek.  Extra Energy jest dedykowane dla osób cierpiących na brak snu, posiadającym wyczerpującą pracę czy też po prostu zmęczonym. Krem posiada witaminę C, magnez, kofeinę oraz ceramidy. 

Skład: 

Aqua (Water), Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Punica Granatum Fruit Extract, Propylene Glycol, Caesalpinia Spinosa Oligosachcarides, Caesalpinia Spinosa Gum, Glyceryl Stearate, Sodium Stearoyl Glutamate, Dipropylene Glycol, Boswellia Serrata Gum, Dimethicone, Ascorbyl Glucoside, Caffeine, Magnesium PCA, Ceramide 3, Tocopherol, Menthol, Hydroxyethylcellulose, Olive Glycerides, Polyglyceryl-5 Oleate, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Citric Acid, Potassium Hydroxide, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Ethylhexylglycerin, Polyaminopropyl Biguanide, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Alpha-Isomethyl Ionone, Coumarin, Limonene. 
Wegański krem do twarzy dla mężczyzn - Bielenda Extra Energy 


Moja opinia: 


Krem Bielenda extra energy używam od kilku miesięcy i stosuję go codziennie. Posiada praktyczne opakowanie w męskiej kolorystyce. Najlepiej stosować go po myciu twarzy i goleniu, ponieważ łagodzi podrażnienia.  
Krem dobrze nawilża skórę łagodzi ją, a dzięki świeżemu zapachowi pobudza mnie każdego ranka. Ma żelową konsystencję i szybko się wchłania. 
Jest bardzo wydajny, używam go od stycznia i zużyłem ok. Poł opakowania 

Podsumowując, krem naprawdę świetnie działa i odkąd go używam moja skóra wygląda zdrowiej. 
Krem posiada niezbyt wygórowaną cenę, bo tylko 13-15 zł za 50 ml. 
Śmiało mogę go Wam polecić! 

Patryk  :) 





1 komentarz:

  1. Moje preparaty do pielęgnacji brody również są z witaminą C. I faktycznie przy regularnym stosowaniu widać poprawę kondycji skóry twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Vege Time , Blogger