25 października

Dobra wegańska baza pod cienie - Catrice Eye Foundation

Catrice Eye Foundation | wegańska baza po cienie


  Kiedy ostatnio robiłam kosmetyczne zakupy online wpadła mi w oko nowa kolekcja na jesień i zimę Catrice Cosmetics. W nowościach mają całkiem sporo wegańskich produktów. A mi akurat skończyła się baza pod cienie i postanowiłam spróbować czegoś nowego. Miałam do wyboru bazę perłową 020 Pearly Power i matową 010 As Strong As You Are. Wybrałam matową i dzisiaj chciałabym Wam o niej opowiedzieć. 
Catrice Eye Foundation | wegańska baza po cienie

 Baza znajduje się w tubce z aplikatorem, z czego bardzo się cieszę, ponieważ nie przepadam za bazami w słoiczkach. Takie rozwiązanie jest o wiele bardziej higieniczne i nie trzeba się męczyć z wyciąganiem bazy mając długie paznokcie. 😉 

 Kosmetyk ma jasny cielisty kolor, ale nie ma mocnego krycia. Chociaż dobrze podbija pigmentację cieni.  
 Baza jest lekko lepka, ale na szczęście nie czuć jej na powiekach.  
Cienie dobrze się na nią nakładają i nie tworzą żadnych plam oraz długo się utrzymują na powiekach. 

Swatche Catrice Eye Foundation(od góry:  Makeup Revolution Nudes Chocolate – In The Nude ( Recenzja )Sleek Eye & Cheek Palette Dancing Till Dusk ( Recenzja ) – Regal, Miyo Five Points Palette 09 Hot Brown Cold Heart, Makeup Revolution Nudes ChocolateBare It All) 

 Cieszę się, że wybrałam matującą bazę i że spełnia swoje zadanie. 
Nie mam tłustych powiek, ale zazwyczaj kiedy nakładałam cienie bez bazy, pod koniec dnia rolowały się na powiekach, a od kiedy używam tej bazy ten problem całkiem znikł. Mój makijaż oczu pod koniec dni wygląda tak samo jak rano. 

 Bardzo polecam Wam ten produkt. 🙂 
Baza kosztuje tylko 15zł za 8 ml, więc powinna starczyć na kilka miesięcy. 
Dajcie znać czy używacie bazy pod cienie i jaka jest Wasza ulubiona. 😉

Xoxo, 
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger