06 sierpnia

Wegańska paleta Sleek Eye & Cheek Dancing Till Dusk





Sleek Eye & Cheek Dancing Till Dusk

 Jakiś czas temu szukałam małej palety do makijażu na wyjazd. Chciałam żeby były w niej cienie do oczu, róż albo bronzer. Kupiłam paletę firmy Sleek Eye & Cheek Dancing Till Dusk zabrałam ją na wyjazd i okazało się, że na co dzień sięgam po nią bardzo często.


Sleek Eye & Cheek Dancing Till Dusk

 Paleta ma proste czarne opakowanie z dużym lustrem. A jej wymiary są niewielkie. Jest wykonana z solidnego plastiku i ma zamknięcie na magnes.

Sleek Eye & Cheek Dancing Till Dusk

 W środku znajdziemy 4 cienie z paletki Sleek Au Naturel oraz dwa różeDodatkowo dołączony jest malutki pędzelek i aplikator do cieni.
Sleek Eye & Cheek Dancing Till Dusk

 Cienie mają jedwabistą konsystencję i są dobrze napigmentowane. Kolory dobrze się ze sobą łączą i nie tworzą plam. Cienie i róże bardzo dobrze utrzymują się na twarzy nawet w ciepłe dni. Nie rozmazują się i nie ścierają się podczas dnia.
 Pomimo tego, że paleta jest mała kolory są tak dobrze dobrane, że bez problemu wykonamy nią makijaż dzienny i wieczorowy.
Sleek Eye & Cheek Dancing Till Dusk

Taupe – satynowy jasny cień ( nadaje się również jako rozświetlacz)
Regal – matowy chłodny brąz
Sahara – matowy pomarańczowy róż ( ładnie wygląda jako cień w załamaniu powieki)
Sleek Eye & Cheek Dancing Till Dusk


Mirrored Pink Blush – różowy satynowy róż ( nadaję się jako toper na róż)
Cappuccino – bardzo jasny brązowy mat ( idealnie nadaje się do konturowania nosa dla bladych osób lub do wypełnienia blond brwi )
Mineral Earth – ciemny satynowy brąz

Bardzo cieszę się, że kupiłam tą paletę. Codziennie jej używam i na razie nie znalazłam żadnego zastępcy. :)

Paleta kosztuje ok 45zł, ale często jest w promocji za 10zł.

A Wy jakie kosmetyki zabieracie w podróż?

Xoxo,
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger