12 września

Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #2

Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #2
  Dzisiaj przychodzimy do Was z wrześniowym projektem denko.  
  W wakacje nie zużyliśmy, aż tak dużo kosmetyków, ale uzbierało się kilka produktów do kąpieli, włosów, a także trochę kolorówki. Jeżeli jesteście ciekawi, które kosmetyki polubiliśmy i kupimy ponownie, a które nam się nie spodobały, zapraszamy do dalszej części wpisu. 
Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #2


PIELĘGNACJA CIAŁA 

MYDŁA W KOSTCE, ALTERRA

Dorota: Bardzo lubię mydła Alterra, są dosyć wydajne, pięknie, naturalnie pachną i nie podrażniają mojej skóry. Są wielozadaniowe, używam ich do mycia się, mycia rąk w kuchni, a czasem myję nimi twarz i pędzle do makijażu. W dodatku są zapakowane w kartonik, który można oddać na recycling. 
Moimi ulubionymi mydłami są lawendowe i pomarańczowe. 
Zazwyczaj staram się robić własne mydła, ale kiedy nie mam czasu zawsze kupuje te mydełka. 

Cena: 1.99 zł / 100 g 

OLEJEK POD PRYSZNIC, ISANA

Dorota: Olejek pod prysznic z Isana zostawia miękką i nawilżona skórę. Ma delikatny zapach, który nie pozostaje na ciele po spłukaniu. Często używałam go do mycia twarzy, bo nie wysuszał mojej skóry. Jest też świetny do mycia pędzli! 
Gdyby ten olejek nie był zapakowany w plastik na pewno kupiłam bym jego kolejne opakowanie, ale staram się być bardziej ekologiczna i wybierać mydła w kostce
Cena: 6.99 zł / 200 ml 
WILD REBEL, ŻEL POD PRYSZNIC, ISANA
Patryk: Ten żel posiada ładny, męski świeży zapach który długo się utrzymuje na ciele. Używałem go również do zarostu i w tej roli sprawdzał się bardzo dobrze. Chętnie kupiłbym kolejne opakowanie ale niestety była to limitowana edycja. 
Cena: 3.49 zł / 300 ml 
Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #2

WODA TOALETOWA, ARBER, THE BODY SHOP
Patryk: To moje ulubione perfumy na wieczór! Mają ładny, wyrazisty zapach i długo utrzymują się na ciele.  Idealnie nadają się na nocne wypady. Pewnie niedługo kupię nowe opakowanie, chociaż na razie testuję The Body Shop Kistna. 
Cena: 99.90 zł / 100 ml 
Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #2

PIELĘGNACJA WŁOSÓW

SZAMPON I ŻEL POD PRYSZNIC 2W1, ALTERRA

Dorota i Patryk: Umieściliśmy ten żel 2w1 w kategorii włosy, bo najczęściej używamy go do mycia włosów. 
Ma delikatny skład i dobrze czyści włosy.  Nie ma zapachu i nie podrażnia skóry głowy. Nadaje się nawet dla osób z delikatnym skalpem. 
Kupujemy ten żel zamiennie z szamponami w kostce, które mają mocniejsze składy. 

Cena: 6.99 zł / 250ml 

MASKA DO WŁOSÓW, ALTERRA

Dorota: To moja ulubiona maska do włosów! Ma naturalny skład, świetnie nawilża włosy i ma piękny, charakterystyczny dla tej linii zapach. 
Jeszcze nie znalazłam maski ani odżywki w kostce, która działała by tak dobrze, więc na pewno kupię ją kolejny raz! 

Cena: 9.99 zł / 150 ml 

SUCHY SZAMPON, BATISTE

Dorota: Batiste był moim ulubionym szamponem w sprayu, ale od kiedy zaczęłam używać naturalnych produktów, dostałam na niego uczulenie i bardzo swędziała mnie głowa kiedy go używałam. Od niedawna robię naturalny suchy szampon w domu i nie będę już kupować tych w sprayu. 

Cena: 14.99 zł / 200 ml 

Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #2

MAKIJAŻ


PODKŁAD SKIN BALANCE, PIERRE RENE

Dorota: Skin Balance to super podkład dla bladych osób, które szukają dobrego krycia. Odcień champagne 20, to naprawdę jasny odcień z delikatnym żółtym tonem. Ten podkład nie był zły, ale czasem kiedy miałam suchą skórę odznaczały się na nim suche skórki. Może lepiej nadał by się do tłustej albo normalnej cery. Teraz używam podkładów mineralnych i myślę, że przy nich zostanę. 

Cena: 31.49 zł / 30 ml 
€15.75 / 30 ml 

EYEBROW MARKER, NYX

Dorota: NYX Eyebrow Marker służył mi jako brązowy eyeliner. Odcień 02 deep to bardzo ciepły odcień brązu, który nie nadaje się do malowania brwi. Ale jako eyeliner ładnie podkreślał niebieskie oczu i długo utrzymywał się na powiekach. Ten produkt nie był zły, ale jest dość drogi i na stronie internetowej odcień wygląda na inny niż jest w rzeczywistości. Nie kupię go ponownie. 

 Cena: 44.95 zł /1.1 ml 

MEGA VOLUME MASCARA, WET'N'WILD

Dorota: Mega Volume Mascara to tani pogrubiający tusz do rzęs. Trzymał się całkiem długo na rzęsach, nie rozmazywał i nie kruszył, ale nie dawał efektu wow.  O wiele bardziej lubię Lash Princess Sculped Volume od Essence, który ma podobną cenę. 

Cena: 13.49 zł / 8 ml 

BROW PERFECTOR, SLEEK

Dorota: Żel do brwi ze Sleek był bardzo wydajny i dobrze się spisywał. Miałam go w odcieniu Light Brown, który miał jasny neutralny odcień. Żel wyglądał bardzo naturalnie, lekko barwił włoski i dobrze je trzymał. Niestety trochę rozmazywał się na deszczu. Może kupię go ponownie. 

Cena: 22,99 zł / 4 ml  

Dorota i Patryk ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger