03 września

Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #3

Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #3


Dawno nie było posta z kategorii denko. Ostatnio uzbierało nam się kilka kosmetyków, o których napiszemy mini recenzje. W tym poście zajdziecie produkty dla kobiet i mężczyzn, będziemy między innymi mówić o produktach Alterry, Ziaji, Only Bio, The Body Shop i Lavera.
 
Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #3

Cosnature Wild Rose Shampoo

Dorota: Szampon ma delikatny zapach typowy dla naturalnych kosmetyków. Ma ona naturalny, delikatny skład ( nie zawiera SLS ), a mimo to dobrze się pieni i oczyszcza włosy. Nie wysusza włosów, chociaż ciężko mi stwierdzić czy je nawilża i nadaje im blasku, bo zawsze po umyciu włosów nakładam odżywkę. Szampon ma dobrą cenę ( ok 17 zł) i z chęcią kupię go jeszcze raz.

Alterra szampon do włosów dodający objętości, Bio Papaja i Bio Bambus

Dorota: Szampon dodoający objętość od Alterra to mój ulubiony szampon z całej kolekcji. Kiedyś pisałam o nim w tym poście i moje zdanie o nim się nie zmieniło. Śmiało mogę go polecić. Ma dobry naturalny skład i piękny zapach. Nie jest też tak gęsty jak szampon Cosnature, co za tym idzie mniej wydajny, ale jest łatwiej dostępny i trochę tańszy. Możecie go dostać w każdym Rossannie i kosztuje 9.99, a z promocji 6.99 zł.

Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #3


Isana szampon przeciwłupieżowy

Patryk: Ten szampon dobrze czyścił włosy i działał przeciwzapalnie i przeciwłupieżowo. Dodatkowo świeżo pachniał miętą i był bardzo tani – kosztuje 3 zł. Szamponu używałem co drugi dzień na zmianę z szamponem z Alterry, o którym zaraz będziecie mogli przeczytać.

Alterra szampon oczyszczający węgiel aktywny

Patryk: Węglowy szampon z Alterry wyróżnia się czarnym kolorem. Ma delikatny skład, ale dobrze oczyszcza włosy. Kosztuje tyle co wszystkie szampony tej marki, czyli 9,99 zł.
Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #3


La Riche Directions Lilac Toner

Dorota: Tonery z LA Riche Directions są bardzo dobre, długo utrzymują się na włosach i nie niszczą ich.  Kiedy miałam jasne włosy toner nadawał im delikatny fioletowy kolor, a na ciemnych włosach ładnie ochładzał ich kolor.

 
Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #3
Bielenda Only For Men Extra Energy

Patryk: O tym kremie pisałem jakiś czas temu recenzje. Podoba mi się w nim, że szybko się wchłania i dobrze nawilża cerę, a dodatkowo ładnie pachnie.

Only Bio, Szampon i Żel 2w1 dla Mężczyzn

Patryk: Żel miał bardzo intensywny ziołowy zapach, który na długo pozostawiał poczucie świeżości.

Dorota: Z reguły do mycia się używam mydła w kostce, ale ten żel dosyć często podkradałam Patrykowi. Ma on wspaniały zapach, który wcale nie jest typowo sztuczny i męski, bardziej kojarzy mi się z ziołami i przyprawami. Żel ma naturalny,  delikatny skład i dobrze spełnia swoje zadania.
Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #3


Cafe Mimi Shower Gel

Dorota: Bardzo lubię kosmetyki Cafe Mimi, zwłaszcza te w opakowaniach po 100 ml. Żel ma w składzie mocniejsze detergenty, ale znajdziemy w nim także bardzo dużo ekstraktów. Żel bardzo ładnie pachnie i świetnie nadaje się na podróż.

Ziaja Med Naczynkowa, Peeling enzymatyczny

Dorota: O tym peelingu także pisałam w tym poście. Ten peeling jest kremowy i delikatny. Dobrze działa i nadaje się dla wrażliwej cery.

 
Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #3
Perfumy Pur Eden

Patryk: Perfumy mają przyjemny ziołowy zapach, który długo się utrzymuje. Ich opakowanie jest elegancki i praktyczne. Warto wspomnieć, że są ekologiczne.
 Tu możecie przeczytać o nich recenzję.

The Body Shop Woda toaletowa Kistna

Patryk: Nie mogę się zdecydować, które z perfum są moje ulubione. Zawsze waham się między Kistną a Perfumami Pur Eden. Zazwyczaj kończy się na tym, że kupuje je na przemian. Woda toaletowa Kistna ma świeży zapach, który również utrzymuje się cały dzień.
 
Projekt Denko Wegańskie Kosmetyki #3

Lavera Volume Mascara

Dorota: Tusz do rzęs z Lavera daje dosyć naturalny efekt. Lekko pogrubia i wydłuża rzęs. Podoba mi się, że ta maskarę możemy kupić w brązowym jak i klasycznym czarnym odcieniu.

Jakie są Wasze sprawdzone kosmetyki? 😊

Patryk & Dorota :)




4 komentarze:

  1. Ostatnio polubiłam markę Cafe Mimi. Maseczki i peelingi też mają świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tylko produkty od Rossmana i bielendę. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię Bielendę, ostatnio ma fajne nowe serie z dobrym składem. :)

      Usuń

Copyright © Vege Time , Blogger