20 maja

e.l.f. Beautifully Bare Natural Glow Face Palette - Paleta do makijażu dla bladych osób

e.l.f. Beautifully Bare Natural Glow Face Palette - Paleta do makijażu dla bladych osób


 Kiedy ostatnio byłam w Kanadzie w padła mi w oko paletka do makijażu twarzy od e.l.f. Nigdy nie używałam kosmetyków z e.l.f., ale słyszałam o nich bardzo dobre opinie. Jest to firma, która nie testuje na zwierzętach i ma w swojej ofercie sporo produktów dla wegan. Ta paleta ma jasny, delikatny odcień bronzera i subtelne odcienie róży, więc pomyślałam, że będzie idealna do mojej jasnej cery. Jeżeli jesteście ciekawi jak się sprawdza i czy to będzie dobra paleta dla bladych osób zapraszam do dalszej części wpisu.
e.l.f. Beautifully Bare Natural Glow Face Palette


Co mówi producent:

Kompaktowa paleta zapewniająca profesjonalny efekt konturowania i strobingu – dwóch najsilniejszych trendów w makijażu. Paletka oferuje możliwość stopniowego budowania krycia, dla delikatnego i naturalnego lub bardziej intensywnego efektu. Bardzo wysoka zawartość pigmentów i ultralekka formuła sprawiają, że makijaż jest długotrwały.
e.l.f. Beautifully Bare Natural Glow Face Palette


Skład:

Talc, Mica, Magnesium Stearate, Dimethicone, PTFE, Boron nitrate, Kaolin, Ethylhexyl Palmitate, Tridecyl Trimellitate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Red 40 Lake (CI 16035), Red 7 Lake (CI 15850)

Cruelty free and vegan.

 
e.l.f. Beautifully Bare Natural Glow Face Palette

Moja opinia:

 Paleta ma ładne srebrne opakowanie w minimalistycznym stylu. W środku znajdziemy całkiem spore lusterko i 4 pudry (2 róże, bronzer i rozświetlacz). Pudry mają aksamitną formułę o delikatnej pigmentacji, którą można budować. Jest to idealny produkt dla osób, które mają bladą cerę lub uczą się makijażu. Ciężko jest nimi zrobić plamy, bardzo dobrze stapiają się ze skórą, a jeżeli oczekujemy mocniejszego efektu przy kilku warstwach nie wyglądają źle.
 
e.l.f. Beautifully Bare Natural Glow Face Palette
Bronzer ma jasny odcień w ciepłej tonacji. Jest matowy, ale nie jest to płaski mat. Na skórze wygląda bardzo zdrowo.
Róże mają subtelne, jasne odcienie. Oba mają brzoskwiniowe tony. Jeden jest jaśniejszy i bardziej żywy, a drugi zgaszony i trochę ciemniejszy. Także są matowe, ale na twarzy wyglądają zdrowo i lśniąco.
Z kolei rozświetlacz to jedyny produkt, któremu mam coś do zarzucenia. Nie jest zły, ale ma dosyć ciemny odcień i niestety bez opalenizny odznacza się na mojej skórze. Może częściej będę go używać latem, ale daje on dosyć subtelny efekt i najlepiej wygląda nałożony na spryskaną wcześniej twarz setting sprayem lub nałożony na mokry pędzel.

 Uważam, że ta paletka jest warta wypróbowania, zwłaszcza przez osoby, które mają bladą cerę i ciężko im znaleźć jasne produkty do konturowania i ocieplania twarzy. Jednak nie jestem zadowolona z doboru odcienia rozświetlacza i wolałabym gdyby do paletki był dobrany jaśniejszy kolor.

Cena palety to 31 zł na iHerb. Ja moją paletkę kupiłam w Winners za ok.5 CAD.

Xoxo,
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger