12 marca

Nacomi czarne mydło Savon noir – naturalne & wegańskie

Nacomi czarne mydło Savon noir – naturalne & wegańskie

 Czarne mydło to naturalny wielofunkcyjny kosmetyk. Może służyć jako mydło do ciała czy twarzy, peeling enzymatyczny lub produkt do oczyszczania włosów. Ma właściwości oczyszczające, zmniejsza pory i świetnie wygładza skórę. Dzisiaj opowiem Wam o savon noir od Nacomi. Ta firma ma łatwo dostępne kosmetyki z dobrymi, naturalnymi składami i przyjemną ceną. Mają w ofercie dużo wegańskich produktów i nie testują ich na zwierzętach. 

Nacomi czarne mydło Savon noir – naturalne & wegańskie

Co mówi producent: 


Savon Noir to mydło roślinne wytwarzane w Maroku tradycyjnymi metodami z czarnych oliwek i oleju oliwnego. 
Jest ono bardzo znanym i cenionym na świecie produktem, gdyż posiada walory nie tylko pielęgnacyjne, ale także oczyszczające i relaksujące. Jest ono w 100% naturalne i bogate w witaminę E. 
Może być stosowane dla każdego typu cery, także wrażliwej skóry dziecka. Dodatkowo, ze względu na swoje naturalne pochodzenie nie uwrażliwia, nie zatyka porów, a specyficzny zapach, który nie każdemu początkowo może przypaść do gustu, ale jak się pozna na własnej skórze wprost magiczne efekty jego stosowania ten mały detal będzie nieistotny. 

Nacomi czarne mydło Savon noir – naturalne & wegańskie

Skład:


Aqua,  Potassium Olivate, Sodium Chloride, Glycerin, Potassium Hydroxide 


Nacomi czarne mydło Savon noir – naturalne & wegańskie

Moja opinia: 


 Czarne mydło ma jasne, przyjemne dla oka opakowanie. Łatwo się z niego wyjmuje produkt, który ma gęstą, ciągnąca się konsystencje. Mydło nie pachnie zbyt dobrze, ale po jakimś czasie przyzwyczaiłam się do jego zapachu. Savon noir nie ma konserwantów, więc trzeba je chronić przed kontaktem z wodą. Najlepiej nakładać je łyżeczką lub suchymi dłoniami.
 Czarne mydło najczęściej używam jako peeling enzymatyczny do twarzy. Kilka razy w tygodniu nakładam je na zwilżoną twarz i zmywam po 10 minutach. Mydło świetnie oczyszcza cerę, po jego użyciu jest aż “skrzypiąca”. Używając mydło regularnie zauważyłam, że znikają mi niedoskonałości, a skóra za każdym razem była rozjaśniona i gładka. Staram się go nie używać za często, ponieważ obawiam się wysuszenia cery i na co dzień nie potrzebuje aż takiego mocnego oczyszczenia. 

 Savon noir używam też czasem do oczyszczania skóry głowy. Nakładam je na zwilżony wodą skalp na 10-15 minut, a potem zmywam je delikatnym szamponem. Po jego użyciu włosy są odbite od nasady, świeże i dłużej pozostają czyste. Na szczęście po użyciu mydła jego zapach nie jest wyczuwalny na włosach. 

 Czarne mydło można także używać w rytuale Hammam. Rytuał ten polega na nałożeniu mydła na 10-20 min i rozsmarowaniu go rękawica Kessa. Po zmyciu mydła na osuszone ciało nakłada się glinkę Ghassoul zmieszaną z wodą. I na sam koniec smaruje się skórę olejem arganowym.  
Nigdy nie wykonywałam rytuału Hammam (Dla mnie jest zbyt czasochłonny), ale może Was zainteresuje. 

 Czarne mydło na pewno jest warte uwagi. Nie jest to drogi kosmetyk (120 g kosztuje ok 15zł) i myślę, że każdy znalazłby dla niego zastosowanie.  

Xoxo, 
Dorota 




2 komentarze:

  1. Ooo super się zapowiada będę musiała spróbować. Ja aktualnie testuję kosmetyki babci agafii i jestem pod ogromnym wrażeniem <3 Są super jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja miałam krem od White Agafia I był bardzo fajny.:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Vege Time , Blogger