04 grudnia

Podkłady mineralne Neauty Minerals – Nietestowane na zwierzętach i wegańskie

  
Podkłady mineralne Neauty Minerals – Nietestowane na zwierzętach i wegańskie

  Jakiś czas temu odkryłam puder mineralny od AA Wings of Color ( TU możecie o nim przeczytać) i od tego czasu codziennie go używam. Podkład jest na prawdę dobry i przez niego zainteresowałam się mineralnymi kosmetykami. Niedawno znalazłam polską, nietestującą na zwierzętach firmę - Neauty Minerals i postanowiłam sprawdzić ich podkłady oraz puder rozświetlający. Jeżeli chcecie przeczytać moją opinię na temat tych pudrów i zobaczyć ich swatche zapraszam do posta! 

  Firma Neauty Minerals ma ogromny wybór kosmetyków, ale nie wszystkie z nich są wegańskie.  
Podkłady kryjące i matujące są wegańskie i mają bardzo dużą gamę kolorystyczną. 
Z pudrów tylko rozświetlający ma wegański skład, puder matujący i baza zawierają jedwab. 
Do testów wybrałam, podkład mineralny kryjący w odcieniu neutral pale, puder rozświetlający i podkład matujący w odcieniu neutral dark, który kupiłam z zamiarem wykorzystania jako bronzer. 
Wszystkie kosmetyki kupiłam w rozmiarze próbki i otrzymałam je w małych strunowych woreczkach. 
 Koszt jednej próbki podkładu lub pudru to 3,90 zł za 0,5g. Do mojego zamówienia dorzuciłam słoiczki z sitkiem o pojemności 1g. Cena jednego słoika to 3.40 zł. 
Podkłady mineralne Neauty Minerals – Nietestowane na zwierzętach i wegańskie

Podkład Kryjący Neutral Pale 


Co mówi producent: 
Neutralny odcień z brzoskwiniowymi tonami, idealny dla bardzo jasnej karnacji. 
Podkład zapewnia efekt świeżej, naturalnie wyglądającej cery. W zależności od ilości użytych warstw pozwala na uzyskanie od średniego do pełnego krycia. 

Skład: 
Mica, CI 77891, Zinc Oxide, Zinc Stearate, Avena Sativa Meal Extract, CI 77491, CI 77492, CI 77499 

Mica – naturalny pigment 
Zinc Oxide – tlenek cynku ( reguluje wydzielanie sebum, zwiększa krycie i matowienie cery ) 
Zinc Stearate - Stearynian cynku ( zwiększa przyczepność, nadaje produktowi kremową konsystencję ) 
Avena Sativa Meal Extract - Wyciąg z nasion owsa ( bardzo łagodny, ma działanie antyalergiczne, wzmacnia skórę ) 
CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499 – pigmenty 

Jak widzicie skład podkładu jest bardzo prosty, wszystkie składniki naturalne. Oprócz standardowych składników, podkład zawiera też ekstrakt z owsa, który ma działanie łagodzące i pielęgnacyjne. 

Przez dużą ilość odcieni podkładu kompletnie nie wiedziałam na jaki kolor się zdecydować. Wybrałam najjaśniejszy odcień z neutralnymi tonami, ponieważ wydawał mi się dosyć uniwersalny. 
Okazało się, że ten kolor to strzał w 10! 
Jest bardzo jasny i naturalnie wygląda na mojej skórze. 
Podkład ma dobre krycie, które można zbudować dodawaniem warstw. Nakładałam go na lekko lepki krem pędzlem typu kabuki i utrzymywał się do końca dnia. Obawiałam się, że podkład będzie wyglądać bardzo matowo, ale faktycznie zapewnia efekt naturalnej, świeżo wyglądającej cery. Nie wysuszał mojej cery, ale nie polecam nakładać go na skórę w okolicach oczy, która jest bardzo delikatna i łatwo ją przesuszyć. 
Próbka pudru wystarczyła mi na ponad miesiąc codziennego używania. 

Puder Rozświetlający 


Co mówi producent: 
Puder w neutralnym kolorze, na twarzy transparentny. 
Puder nałożony na całą twarz pozwalana na uzyskanie efektu promiennej, wypoczętej cery. Może być także stosowany miejscowo dla podkreślenia kości policzkowych lub w makijażu oka dla rozświetlenia wewnętrznego kącika lub łuku brwiowego. 

Skład: 
Mica, Titanium Dioxide, C.I. 77492, C.I. 77491, C.I. 77499 

Mica – naturalny pigment 
Dwutlenek tytanu - ( filtr mineralny, chroni skórę przed promieniowaniem UVA i UVB ) 
CI 77492, CI 77491, CI 77499 – pigmenty 

Skład pudru jest jeszcze prostszy od składu podkładu. Zawiera same pigmenty i filtr mineralny. 

Trochę obawiałam się tego pudru rozświetlającego. Myślałam, że będzie miał widoczne drobinki, ale okazało się, że jeżeli użyje się go z umiarem wygląda bardzo naturalnie. Jest bardzo jasny, więc nie wiem czy sprawdzi się dla osób z ciemniejsza karnacją, ale zawsze można spróbować go używać do rozjaśnienia skóry pod oczami. Ja najczęściej używałam go pod oczy, a czasem też nakładałam go na całą cerę. Puder nie wysuszał skóry pod oczami, a użyty na całą twarz dawał piękny efekt glow. 
Nie używałam tego pudru jako rozświetlacza, bo dawał bardzo subtelny, prawie niewidoczny efekt, a wolę trochę mocniejsze rozświetlacze. 

Podkład Matujący Neutral Dark 


Co mówi producent: 
Neutralny odcień z brzoskwiniowymi tonami, idealny dla ciemnej karnacji. 
Podkład zapewnia długotrwały efekt matowej twarzy. W zależności od liczby nałożonych warstw umożliwia uzyskanie od lekkiego do średniego krycia. Doskonale wyrównuje koloryt cery oraz pozwala ukryć drobne niedoskonałości. 

Skład:
Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Boron nitride +/- C.I. 77492, C.I. 77499, C.I. 77491 

Mica – naturalny pigment 
Dwutlenek tytanu - ( filtr mineralny, chroni skórę przed promieniowaniem UVA i UVB ) 
Zinc Oxide – tlenek cynku ( reguluje wydzielanie sebum, zwiększa krycie i matowienie cery ) 
Boron Nitride – Azotek Boru ( Pochłania sebum i matowi skórę ) 
CI 77492, CI 77491, CI 77499 – pigmenty 

Skład tego podkładu jest również bardzo prosty, zawiera filtr mineralny i składniki odpowiadające za utrzymanie zmatowionej skóry. 

Ten podkład kupiłam z myślą o używaniu go jako bronzer. Myślę, że w tym celu nada się tylko dla bardzo bladych osób.  Kiedy byłam blada całkiem dobrze sobie radził, ale kiedy s opaliłam prawie nie było go widać. Następnym razem kupię bronzer z tej firmy. 


Neauty Minerals Puder Rozświetlający, Podkład Neutral Pale, Neutral Dark

  Z wszystkich kosmetyków, które przetestowałam najbardziej polubiłam podkład. Chętnie jeszcze przetestuje inne kosmetyki od Neauty Minerals. A w najbliższym czasie chciałabym jeszcze spróbować kosmetyków od Annabelle Minerals.  

Używaliście kosmetyków od Neauty albo Annabelle? Co o nich sądzicie?

Xoxo,
Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger