19 czerwca

Wegańskie farbowanie pastelowy róż - La Riche Directions Pink Flamingo

La Riche Directions Pink Flamingo


  Bardzo lubię farbować włosy na różne kolory, ale najczęściej wracam do pastelowego różu. Ten kolor jest dość delikatny i "naturalny". Różowy refleks jest dobrym urozmaiceniem blond włosów.
Dzisiaj pokażę Wam jak uzyskałam na moich włosach poświatę rose gold.
La Riche Directions Pink Flamingo

Jak zafarbować włosy na pastelowy róż / rose gold?



  Do zafarbowania włosów użyłam zmywalnego tonera firmy La Riche Directions w kolorze Pink Flamingo. Ten toner jest w kolorze mocnej fuksji, ale nie przestraszcie się, będę go rozcieńczać odżywką, żeby uzyskać jaśniejszy kolor.
Toner powinno nakładać się na wilgotne włosy wcześniej umyte szamponem. I co najważniejsze zrobić dzień wcześniej próbę uczuleniową. 
La Riche Directions Pink Flamingo

  Jeżeli macie ciemne włosy kolor raczej nie będzie na nich widoczny. Najlepszy efekt uzyskacie na rozjaśnionych włosach, ale na naturalnych blond efekt również będzie dobry.
Na mój średni blond użyłam 2 łyżeczki tonera i dużą porcję maski alterra. (Do rozcieńczania tonera dobrze jest użyć odżywki/maski bez silikonów). A do zafarbowania jaśniejszych partii włosów użyłam tej samej mieszanki tylko dodałam do niej więcej maski.
  Jeżeli macie jaśniejsze włosy możecie najpierw wymieszać odżywkę z 1 łyżeczką tonera i zobaczyć na jednym paśmie czy odpowiada wam ten kolor czy chcecie mocniejszy i wtedy dodać więcej tonera.
La Riche Directions Pink Flamingo


  Toner trzymałam na włosach przez 30min, jeżeli chcecie żeby efekt dłużej się utrzymywał możecie założyć na pofarbowane włosy czepek i ręcznik.
Na moich włosach toner utrzymuje się około 2 tygodni. Ale od tego jak szybko zmyje się zależy czy ma się zdrowe włosy ( na zniszczonych może trzymać się dłużej) i jak często się je myje i jakim szamponem. Jeżeli będziecie używać delikatnych szamponów efekt powinien utrzymać się dłużej.

  Cena za toner to ok. 20zł za 88ml możecie go kupić na allegro oraz w drogeriach internetowych.

A Wy mieliście kiedyś jakiś „nietypowy" kolor na włosach?





 xo xo,

Dorota

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Vege Time , Blogger